Is je CRM-systeem eenmaal geïmplementeerd? Zet dan ook de volgende stap: integratie met je andere bedrijfssystemen. Onmisbaar om al je (klant)data centraal toegankelijk te maken. Wij regelen het – eenvoudig, snel en betaalbaar.
Nieuwsgierig hoe wij dat doen? Plan dan nu een kennismakingsgesprek.
Voordelen van CRM-integratie
- Geen dubbele invoer van data meer
Verschillende afdelingen gebruiken verschillende systemen. Dankzij integratie worden alle gegevens gesynchroniseerd. NAW-gegevens, orders, facturen etc.: ze hoeven slechts één keer ingevoerd te worden. - Altijd en overal up-to-date klantinformatie
Iedere medewerker beschikt over dezelfde klantinformatie. Waar en wanneer ze maar willen. Zo ontstaat een veel completer beeld van je klanten. Je kunt ze zo beter bedienen, én nieuwe verkoopkansen benutten. - Klanten kunnen hun eigen gegevens inzien
Wil je klanten toegang geven tot hun eigen gegevens, bijvoorbeeld via een portal op de website? Dat is snel geregeld. Ze kunnen dan ook eenvoudig hun eigen gegevens bijwerken. Scheelt jouw medewerkers werk!
Integratie is eenvoudiger dan je denkt
Met CRM-integratie wordt bedoeld dat het CRM-systeem gekoppeld wordt aan andere systemen en software. Denk aan ERP, portals en websites. Klinkt ingewikkeld? Is het niet:
Het CRM-systeem dat wij gebruiken is Microsoft Dynamics 365. Dat is een bewuste keuze: de software ‘praat’ heel gemakkelijk met andere Microsoft-software. Maar óók met andere systemen.
Sterker nog: veel koppelingen hebben wij al gestandaardiseerd in Dynamics. Vertel ons gewoon welke je nodig hebt. Dan configureren wij op maat. Zó geregeld.
Wil jij snel profiteren van geïntegreerde systemen? Plan dan nu een kennismakingsgesprek.
Voor wie
Wij voeren volledige en gedeeltelijke CRM-trajecten uit voor alle bedrijven die CRM serieus (willen) inzetten om hun succes en productiviteit te vergroten: zowel grote (MKB+) als kleine (MKB).
Ook non-profitorganisaties helpen wij om dankzij CRM stappen te maken in efficiëntie en klanttevredenheid.