CRM-strategie

Dus je wilt CRM inzetten om klanten blijer en je bedrijf succesvoller te maken? Mooie doelen, maar ook nog abstract. Want wil je alles uit je CRM-systeem halen? Dan moet je precies weten waar je naartoe wilt, en hoe je daar komt. Je hebt een CRM-strategie nodig. Samen maken we die, op maat voor jouw situatie.

Nieuwsgierig hoe wij dat doen? Plan dan nu een kennismakingsgesprek.

Wat is een CRM-strategie? | Betekenis

Welke gegevens verzamel je (straks) met je CRM-systeem? Wat ga je met die gegevens doen? Welke bedrijfsdoelen wil je ermee bereiken en hoe? Dit beschrijf je allemaal in je CRM-strategie: een concreet en gedetailleerd plan over hoe je met CRM je bedrijf succesvoller maakt. Dankzij een CRM-strategie pak je het vanaf het begin goed aan.

Voor wie

Wij ontwikkelen CRM-strategie├źn op maat voor alle bedrijven die CRM serieus (willen) inzetten om hun succes en productiviteit te vergroten: zowel grote (AEX) als kleine (MKB) bedrijven. Het maakt ons niet uit of je in de b2b- of b2c-markt zit.

Ook non-profitorganisaties helpen wij aan een gerichte CRM-strategie om snel effici├źnter en klantgerichter te werken.

 

Hoe wij werken

Wij bieden onze diensten in de volgende vormen aan

  • Consultancy en detachering

    Wij bieden ervaren consultants op uurbasis. Van enkele uren tot fulltime inzet.

  • Projecten
     

    Liever het hele traject aan ons uitbesteden? Dat kan. Wij nemen grote en kleine projecten aan.

  • Onderhoud
     

    Met een onderhoudscontract ben je altijd zeker van (ad-hoc) hulp om problemen op te lossen.

Wat ons onderscheidt

  • Kennis & Ervaring

    Wij weten waar we het over hebben. We zijn niet bang wanneer een project (technisch) complex is.

  • Eerlijk

    Wij houden niet van nutteloos uren verbranden. Als iets niet past binnen Dynamics 365, dan geven wij dat gewoon eerlijk aan.

  • Uitdaging

    Wij denken graag met je mee om een goede oplossing te vinden. Daarbij durven we jou te challengen.

  • Passie

    Wij houden van ons vak en werken met een glimlach.